پایتون برای همه | 1 | خلاقیت و انگیزه

پایتون برای همه پایتون 3

اشتراک وفاداری (ماهی یک چایی)

می‌توانید از محتویات این باکس بگذرید و یک‌راست به سراغ نوشته اصلی بروید. قبل از خرید اشتراک وفاداری، مزایای آن را از طریق این پیوند مشاهده کنید. لطفا تنها بعد از خواندن «مزایای خرید اشتراک» اقدام به خرید کنید.

برنامه‌نویسی حرفه‌ای یک شغل ارزشمند است که نه‌تنها انجامش به شما حس خوبی را می‌دهد که از نظر اقتصادی هم کار مناسبی به حساب می‌آید. البته این کتاب برای یادگیری برنامه‌نویسی حرفه‌ای نگاشته نشده است، ولی به هر حال بایستی از جایی شروع کنید. ساخت برنامه‌های هوشمندانه، زیبا و مفید برای دیگران، یک فعالیت خلاقانه محسوب می‌شود. دستیار شخصی دیجیتال (PDA) یا کامپیوتر شما مملو از برنامه‌های‌ست که برنامه‌نویسان مختلفی نوشته‌اند. هر کدام هم توجه شما به خودشان را می‌طلبند. تلاش این برنامه‌ها برطرف کردن نیازهای شماست. در این بین اگر تجربه‌ی خوبی از روند اجرای برنامه برای شما به ارمغان بیاورند و توجه شما را جلب کنند، صاف به هدف زده‌اند. به عبارتی تلاش می‌کنند که تجربه‌ی خوبی برای شما بسازند. در برخی موارد با توجه به مجموع تجربه و رضایت شما، جلب نظرتان برای برنامه‌نویس خیر مادی خواهد داشت.

اگر به برنامه‌ها به عنوان خروجی خلاقیت یک دسته برنامه‌نویس نگاه کنیم، تصویر زیر قیاس خوبی‌ست برای نشان دادن آن چیزی که بر صفحه‌ی موبایل شما نمایش داده می‌شود. تصویری که در پنج حالت می‌گوید «مرا انتخاب کن» و در یک حالت می‌گوید «مرا بخر» که خب با خرید شما، خیر مادی به برنامه‌نویسان خواهد رسید.

خلاقیت و انگیزه
برای من و شما اکنون پول در آوردن یا خوشحال کردن کاربر نهایی مطرح نیست بلکه می‌خواهیم سر و کله زدن با اطلاعاتی که در زندگی روزمره با آن‌ها سر و کار داریم را به نحوی بهتر و کاراتر یاد بگیریم. اکنون که در ابتدای راهیم، شما هم برنامه‌نویس‌اید و هم کاربر نهایی برنامه‌تان. هرچقدر مهارت بیشتری در زمینه‌ی برنامه‌نویسی کسب کنید نوشتن برنامه برای‌تان خلاقانه‌تر خواهد شد و کم‌کم به این نتیجه می‌رسید که بد نیست برنامه نوشتن برای دیگران را آغاز کنید.

این نوشته تحت مجوز کرییتیو کامنز BY – NC و حمایت موسسه تحقیقاتی رامونا ارائه می‌شود. شما می‌توانید با توجه به مفاد این گواهی از آن استفاده کنید.

اولین نفری باشید که نظر می‌گذارد

پاسخ دهید

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد