سلام دنیا

اشتراک وفاداری (ماهی یک چایی)

می‌توانید از محتویات این باکس بگذرید و یک‌راست به سراغ نوشته اصلی بروید. قبل از خرید اشتراک وفاداری، مزایای آن را از طریق این پیوند مشاهده کنید. لطفا تنها بعد از خواندن «مزایای خرید اشتراک» اقدام به خرید کنید.

دنیای اینترنت به جولانگاه سایت‌ها و وبلاگ‌هایی که اخبارهای پر تب و تابی که به سرعت اهمیت خودشان را از دست می‌دهند تبدیل شده است. شاید کمتر بتوان وبلاگی را پیدا کرد که به دور از این هیجانات زودگذر، به فکر گردآوری مطالبی باشد که بهبود زندگی ما انسان‌ها را هدف اصلی خود قرار داده و در این راستا فعالیت می‌کند. در همین بین بود که ایده‌ی ایجاد یک وبلاگ متفاوت در ذهن من نقش بست.

در خلال انتخاب یک اسم برای وبلاگی که قرار است بیشترین توانم را روی آن بگذارم به نام ای‌لولا برخوردم. نامی که به نظرم با آنچه هدف من از ایجاد این وبلاگ است همخوانی خوبی دارد. بگذارید با معنای این واژه شروع کنیم.

ای‌لولا یک کلمه آفریقایی به معنی قوی‌تر شدن است.

ما (در حال حاضر من) در این وبلاگ تمام تلاشمان را می‌کنیم تا مطالب با موضوعاتی که می‌توانند سطح زندگی شما را ارتقاء دهند را گردآوری، ترجمه و تألیف کنیم. مطالبی که شما را قوی‌تر می‌کنند. بازه‌ی این مطالب بسیار گسترده است و می‌توانند هر جنبه‌ای از زندگی روزمره را در بر بگیرند.

همچنین با وجود تجربه‌ی چندین و چند ساله در محیط وب و دنیای مجازی، ما در ای‌لولا تمام تلاشمان را می‌کنیم تا مطالبمان موثق و مطابق آخرین تحقیقات علمی و از معتبرین‌ترین منابع گردآوری شوند و به این منظور در طول مطلب در خصوص منابع آن اطلاعاتی را ارائه می‌کنیم، در نتیجه می‌توانید با خیال راحت به مطالب این وب‌سایت عمل کنید و مطمئن باشید که چرندیات، شایعات و مطالب غیرموثق در این مکان جایی ندارند.

البته در این بین تجربیات دیگران که به نظر کاربردی و مفید می‌آیند نیز وجود خواهند داشت که شاید جنبه‌ی علمی نداشته باشند، ولی عملی هستند.

فرصت برای قوی‌تر شدن را از دست ندهید و همراه ما باشید.

اولین نفری باشید که نظر می‌گذارد

پاسخ دهید

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد