مغز ابله | 1 | بخش اول

اشتراک وفاداری (ماهی یک چایی)

می‌توانید از محتویات این باکس بگذرید و یک‌راست به سراغ نوشته اصلی بروید. قبل از خرید اشتراک وفاداری، مزایای آن را از طریق این پیوند مشاهده کنید. لطفا تنها بعد از خواندن «مزایای خرید اشتراک» اقدام به خرید کنید.

چند وقت پیش بود که یکی از دوره‌های آنلاین را بر روی یکی از شبکه‌های اجتماعی خلاصه‌نویسی کردم و انصافا بازخورد خوبی دریافت کردم. بعد از آن به سراغ خلاصه‌نویسی یک کتاب خوب رفتم و تصمیم گرفتم که با توجه به ماهیت وبلاگ، این خلاصه‌نویسی‌ها را روی این پلتفرم منتشر کنم. مطمئنا خروجی تا یک کار خوب فاصله‌ی زیادی خواهد داشت ولی تلاشم را می‌کنم تا به ساده‌ترین و بهترین شکلی که از دست من برمی‌آید آن را انجام دهم.

با کتاب The Idiot Brain یا به صورت خودمانی مغز خر یا احمق از دین برنت، شروع می‌کنم. این کتاب به زبان ساده در خصوص عملکرد مغز و اینکه چرا یک احمق تمام عیار است صحبت خواهد کرد. آشنایی با مغز نه‌تنها برای شما جذاب خواهد بود، بلکه کمک می‌کند تا بهتر با این عضوی که به خودآگاه شما پیوند مستقیم خورده ارتباط برقرار کنید.

چشم امیدم در مستمر بودن این حرکت به استقبال شماست. فعلا سوخت کافی برای پیش‌رفتن را دارم ولی خب مغزم الان جو گیر شده و اگر سوخت نرسد، مطمئنم در جا خواهد زد.

در مقدمه کتاب نوشته شده: تقدیم به هر انسانی که یک مغز دارد. چیزی که مراوده باهاش واقعا کار راحتی نیست، پس خسته نباشید!

خب از همین ابتدا خسته نباشید…

اولین نفری باشید که نظر می‌گذارد

پاسخ دهید

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد